HALO : KJE SEM PRISTALA?

13:25


Halo, še sem živa. Še diham. Dosti več in bolje, kot običajno.
Zakaj objava? Eva, hvala ti. Hvala, ker si rekla, da bi lahko spet kaj napisala. In sem rekla ne. Bila sem prepričana, dokler si nisem danes vzela 5 dni prosto....se "naspala" ( v navednicah zato, ker čisto malo več kot običajno) in se usedla za računalnik. Ok....prečekirala Instagram, Facebook, plačala račune in potem.... Mi pogled nenadoma zavije na Blogger zavihek. In si rečem, fak, koliko časa že nisem nič napisala. V resnici pogrešam pisanje. Ne, ne pogrešam več noro ocenjevanje izdelkov, ampak pisanje, nekaj misli dat na "papir"

V te pol leta se je naša scena precej spremenila. Koga rada spremljam? Standard- Katja Grudnik, Mateja, Monika- Sugarlove blog, rada pogledam tudi našo Mademoiselle Evo, ki napiše vse brez dlake na jeziku. Potem pa rada spremljam čisto random bloge. Brez posiljevanja. 
Aja in Kenza, evo....ona je verjetno med prvimi, ki sem jim sledila. TOP!


Kje sem pristala, kaj počnem, zakaj ne pišem?

Kje sem pristala? Za začetek pustila faks, ki me ni veselil, se vrgla v svoje vode in začela delati zase. Tvegala veliko, občutek je odličen in ne bi zamenjala več. Končno lahko rečem, da res uživam v temu kar delam, da se imam fajn. Da nekaj počnem z veseljem. Sem tudi pasja mati. In vem, da bom dobila zadaj porcijo, ne morem si pomagati. Obožujem živali. Chaos je moj mali dojenček.

Kaj počnem?
Moja dela najdete tukaj ----- > klik,klik,klik
Kaj v resnici počnem?
Uživam v delu in nasploh. Rada delam. To mi je najbolj pomembno.
In kaj čisto iskreno počnem?
Lepšam dekleta in pazim na psa. 
Vendar prosim zapomnite si nekaj za vedno : Prava lepota izhaja iz nekje drugje. 
Sem pa vesela, da se zaradi mene počutite nekoliko boljše.

In zakaj ne pišem?
Enostavno nisem imela navdiha.... Ker sem prenehala tako množično testirati izdelke, ker si veliko izdelkov naredim kar sama, ker sem večinoma na naravni kozmetiki.

In za KONEC....
Mogoče bom spet začela s pisanjem, v nekoliko drugačni in ne samo beauty temi.



You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images