2016 : VSE NAJBOLJŠE

17:32


Osebno in malo manj osebno. V letu 2016 sem naredila veliko sprememb ter spoznala veliko oseb. Zamenjala sem faks, kar je bil zame velik preskok in dosežek, naredila velik obrat v poklicni smeri, se udeležila dveh tečajev za katere sem zelo vesela, začela delati nekaj kar me veseli. Usmerila sem se v naravno kozmetiko, veliko stvari si izdelala sama ter preživela malo več časa z osebami, ki mi veliko pomenijo.


Nekaj kar je zagotovo pustilo pečat v 2016 je....

NAJ OBJAVE V 2016 

Pisala sem tako o kozmetičnih, kot tudi malo manj kozmetičnih temah in prišla do ugotovitve, da vas tudi te precej zanimajo in so veliko bolj brane, kot kozmetične. Zato se bom v letu 2017 potrudila, da se dotaknem še kakšne malo manj kozmetične teme..


1. Moje ustvarjanje.... 

Najdete me na Facebook strani ----> Lashes 'N' Brows By Kristina, klik
Vesela sem, da sem se usmerila v nekaj, kar me resnično veseli in izpopolnjuje.
Med dosežke si štejem tudi lepotičenje aktualne Miss Slovenije, Maje Taradi ter Miss Earth Maje Ane Strnad.



2. Nuxe, my love....

Obsesija z Nuxe izdelki....olja, olja in še enkrat olja. Sam koncept naravnega, dišečega, lepih embalaž ter uporabnosti. V letošnjem letu sta suhi olji in deo zagotovo moja favorita, sem pa prištejem tudi balzam za ustnice z medeno osnovo.
Za vse, ki vam znamka ni tako poznana, priporočam, da zavijete v najbližjo lekarno, kjer lahko najdete tudi vzorčke za preizkus.




3. Biotherm

Prepričala me je kolekcija Skin Best, ki ji kljub nekoliko višji ceni dodajam čisto petico!
Od maske, do nočne ter dnevne kreme, olja za obraz in CC kreme. Čisto po naključju sem naletela na set in malo raziskovala. Tako sem našla kar nekaj uporabih nasvetov za nakup Biotherm izdelkov :
1. Kupujem v Italiji, ker je veliko ceneje, kot pri nas.
2. Kupujem sete, ker se v primerjavi z enim izdelkom najdejo tudi 50 % cenejši...



4. Alterna

S teboj mi je tako lepo, sem oblak, sem nebo... Alterno sem spoznala pred kratkim, lasna kozmetika višjega cenovnega razreda, ki je vredna vsakega centa. Čudež v lasni kozmetiki, ki bi ga tako kot Nuxe suho olje morala imeti vsaka punca v omari.
Pod nujne kose spada CC krema ter Kendi olje za lase. Če imate možnost priporočam nakup.




5. 4kids and us & Dvorec Trebnik

Dve znamki, ki sta mi bili med ljubšimi že v 2015, nadaljevala pa sem tudi v 2016...
Če še niste preizkusili nič, toplo priporočam olje za tuširanje znamke Dvorec Trebnik, ki je med drugim odlično tudi za depilacijo ter mazilo za suho in problematično kožo znamke 4kids and us.
4kids and us usvarjata starša, ki imata 4 otroke. Naravno in domače. Dišeče, zeliščno.
Če me spremljate, potem zagotovo veste, da sem v njihove izdelke zaljubljena.



6. Najljubše maskare

 V 2016 sem posegla tudi po novi objavi o najljubših maskarah...jo malo posodobila, dodala nekaj dražjih kosov pa tudi nekaj takšnih, ki so res primerni za vsako denarnico.
Moji favoriti leta 2016 so na spodnji fotografiji, must have pa je Lancomova maskara, za katero naj vam ne bo škoda odšteti kakšen € več, saj je fenomenalna.


7. Joga s Polono....

V veselje mi je bilo izpeljati fit izziv 2016 pri kateremu se mi je pridružila tudi Polona. Na mojem blogu najdeš serijo 10 objav, ki so nekakšen online joga vodnik za začetnike.
Vse, ki se vam ne da na jogo ali se časovno ne najdete si lahko pogledate serijo objav, ki se stopnjuje in je natančno opisana, skupaj z vsemi napotki za izvedbo ter namenom vaje.
Polono najdete tudi na Facebook strani, Joga s Polono, v kolikor katero zanima še kaj dodatnega.


8. Kozmetika Afrodita
Hit sredine leta 2015, ki se je pri meni prevesil tudi v 2016. Kozmetika Afrodita pri nas prednjači. Če bi izbirala njihove najljubše izdelke in bi lahko malo posplošila pa bi zagovotov izbrala tuš gele.
Afrodita se je v zadnjih letih precej razvila in je med vodilnimi na našem tržišču. Če prebrskate moje stare objave boste našli kar nekaj ocen izdelkov.
Med ljubšimi mi je tudi jagodni mousse ter masažna olja.



Leto 2016 zaključujem z lepimi željami za vse bralce...

Srečno, veselo, iskrivo ter zaljublejno 2017!

Na svetu si, da gledaš sonce.
Na svetu si, da greš za soncem.
Na svetu si, da sam si sonce
in da s sveta odganjaš – sence.

(Tone Pavček)






You Might Also Like

6 komentarji

  1. Zanimivo, imava veliko skupne naj kozmetike. Super objava, vse dobro tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super objava, upam da ti v tem letu supe pisati več objav, ker te kar malo pogrešam! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se bom potrudila, definitivno pa nimam več toliko časa za vse to....služba, faks....saj veš :D

      Izbriši
  3. Iiii, kuža <3 A sem jaz edina, ki je ta Lancomova maskara ne gane? Sej ni slaba, ni pa nek presežek... Afroditini duš geli pa so tudi meni všeč ;)
    Xoxo, A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, kako je že...sto ljudi, sto... Meni je zakon v vseh pogledih, sploh odkar imam še keratinsko vihane :D

      Izbriši
  4. Super objava! Celotno leto strnjeno v eno samo objavo <3

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images