MELVITA PULPE DE ROSE, PLUMPING RADIANCE CREAM

15:08

Melvita je pri meni zadnje čase kar pogosto na seznamu. Mislim, da jo lahko uvrstim kar med moje najljubše znamke naravne kozmetike.
Cvetne vodice so božanske, olja prav tako, posebej arganovo.
Da ne omenjam prazničnih setov, nad katerimi se slinim. Morda mi božiček izpolni kakšno željo (ja, vem, to napišem skoraj v vsako objavo).

Melvita in čebelica imajo za seboj krasno zgodbo, ki si jo je vredno prebrati na Melvitini spletni strani.
Vsekakor priporočam, da sprobate njihove cvetne vodice, intenzivne vodice in olja.

In še nekaj, kar bi res rada napisala, sem imela že večkrat v mislih pa mi nikakor ni šlo vse to preliti tukaj.
Večkrat slišim, da nekomu naravne kreme ne odgovarjajo. Sama bi za naravno kozmetiko rekla, da po tem ko začnete z njeno uporabo, potrebuje koža  nekaj časa, da se navadi na sestavine. Na dolgi rok je to za kožo zagotovo boljše.

Kaj sem tokrat preizkušala?

Vlažilno kremo za vitalno kožo, nego proti prvim gubicam.


Že prva stvar, ki me pritegne pri Melvitinih izdelkih je embalaža. Nežna, a hkrati prefinjena.
Njihov potisk je pač poseben, meni med najljubšimi.


Za 40 ml kreme boste odšteli 34.60 €, za kar bi rekla, da je nek srednji cenovni razred. Splača se, ker krema traja kar dolgo časa.

Kaj pravijo pri Melviti?

Melvitini strokovnjaki so v kolekciji Nektar iz srca šipka prvič uporabili vlažilni kompleks, ki združuje plodove navadnega šipka, izjemno bogate z vitaminom C in njegove rožne lističez vlažilnimi in poživljajočimi lastnostmi.
Inovativen kompleks odlično deluje proti prvim znakom staranja, kot so prve gubice in medla polt. Kombinacija poživljajočih aktivnih sestavin in vlažilne cvetne vodice damaščanske vrtnice zagotavlja popolno celodnevno vlaženje, zmanjša znake utrujenosti in koži da novo energijo. Koža je vitalna, čvrsta in napeta, medla in utrujena polt pa je ponovno sveža in zdravo sijoča.
Po 1 mesecu uporabe je koža za 45 % bolj sveža in vitalnejša.*
*Na 30 uporabnicah v 4 tednih.

Dermatološko preizkušeno.

Kremo sem dobila na #BBMULJ, bila je Melvitino darilo. Seveda sem se njihovega paketka presenečenja zelo razveselila, v tem času pa sem se z znamko še bolj seznanila in preizkusila kar nekaj njihovih izdelkov.



Pri Melviti priporočajo uporabo seruma pred kremo. Ker sama seruma nisem imela (pa me prav srbijo prsti, mislim da bo to moj naslednji nakup), sem pred tem uporabila kar malo arganovega olja ali pa njihovo intenzivno vodico vrtnica.

Odvisno od stanja kože sem prilagajala podlago pod kremo, največkrat je bila uporabljena kar intenzivna vodica vrtnice ( 100 ml, 18.30 €). V kremi se nahaja tudi vodica damaščanske vrtnice, tako da je tole dvoje skupaj odlična kombinacija.

Krema je srednje lahke teksture in se lepo razmaže.
Lahko bi rekla, da je nekaj med gosto hranilno kremo, pa vendar spet ne tako gosto, saj je mazljivost super. 
Občutek na koži je krasen. Lepo nahrani, vendar ne zmasti- kar se sicer vedno najbolj bojim pri vseh kremah.
Gre za neke vrste kremo, ki nahrani obraz, doda vlago in povrne sijaj koži.

Sama imam trenutno mešano kožo, občasno tudi precej suho in mi krema odgovarja. Ko imam zelo suho jo preprosto kombiniram še z arganovim oljem.

Vonj kreme je zelo naraven, ni močen in vsiljiv, kot pri večini naravnih krem ga zelo težko opišem.
Meni sicer diši zelo lepo, morda rahlo po vrtnicah in nekaj rožnatega.

Pa je moja koža postala kaj bolj vitalna?
Odkar uporabljam na moji koži arganovo in jojobino olje v kombinaciji s cvetnimi vodicami in kremo je moja koža veliko boljše. Postala je bolj sijoča in posledčno tudi zahtevnejša.
Melvita ji zelo odgovarja.

Kljub temu, da je krema namenjena prvim znakom staranja bi jo sama priporočala tudi mlajšim, saj je sestavinsko dobra in nič nam ne škodi, če se malo prej odločimo za zaščitno obraza pred staranjem.
Stara sem 21 let, vendar pod kotički očes, kjer je koža res tanka že vidim prve gubice (resno!) :D



Embalaža kreme je priročna. Krema je pakirana v ovitek, za zaščito.
Nekaj, kar bo zelo všeč puncam, ki je marajo kreme v lončkih je zagotovo pumpica.
Sama sicer nimam težav s kremami v lončkih, saj jih vedno nanašam s čistimi, umitimi rokami. Vendar je tole samo še dodaten plus.
Kako je s kremo, ko gre proti koncu težko rečem, saj jo imam verjetno še dobro polovico.


Je katera že preizkusila kremico?

Zelo bom vesela predlogov za najljubše Melvita izdelke.


Pozdravček,
Kristina

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Super kremica je:):) a veš da se strinjam s temkosinapisala, da odkar uporabljaš olja in vse te vodice, da je koža postala bolj zahtevna. Jst če dam karkoli bolj neprijaznegakoži gor imam kar nekeprobleme s kožo:),nimaš kej fajn smo jo razvadli. P.s za 21 let izgledaš debest:)in ob taki negi bo tvoja koža pr 30-ih amazing:). Pa super se mi zdi,da že zj tako skrbiš za njo, jst tolk punc poznam, k skor nč ne uporabljajo,meni je pa kr groza,da si zvečer sam z micelno ščistim obraz in potem še samo z vodo čez. Moram imet kakšen gel, peno, piling, tonik, mleko..ni da ni:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz mam kožo prav razvajeno, si ne predstavljam, da si nebi ličil dol dala in teh zadevic zvečer.
      Tudi jaz poznam kar nekaj punc, ki jih sploh ne zanima...
      Joj pa nehaj o gelih, si me s tem Melvitinim tako okužila, da ga morem it iskat (februarja :D )

      Izbriši
  2. Tale je top kremca, res. Jaz se vedno čudim kako Melviti uspe nardit lahko teksturno in hitro vpiajočo kremo tolk vlažilno in negovalno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, v primerjavi z drugimi naravnimi se kar hitro vpije ;)

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images