ZOYA FOCUS & FLAIR / FALL 2015

13:59


Tokrat pa res nimam veliko za povedati. Na naše police prihajata novi kolekciji lakov znamke Zoya.
Kolekciji se imenujeta Focus in Flair.

Čisto tako, mene malo bolj prepriča Flair, čisto vsi odtenki so mi noro hudi. Flair Ember mi malenkost vodi, tako da bom pisala božičku in mu še malo povečala mojo listo želja.

Vas je morda kateri prepričal?

Za vse tiste, ki še ne veste, Zoya lake dobite v vseh Mueller poslovalnicah po Sloveniji.








Pozdravček,

Kristina

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Zoya <3 Lakcev sicer še nisem videla v živo, ampak je tudi mene Flair bolj prepričal. Sploh se ne morem odločit, katerega bi imela, ker mi (skoraj) vsi delujejo fino!

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images