VICHY DERCOS NEOGENIC ALI PREKOMERNO MI IZPADAJO LASJE

16:19

Prijazna Nika iz bloga Beautyfullblog me je po mojem jokcanju o izpadanju las predlagala za testiranje Vichy šampona.

Ko se je vse začelo sem pomislila, da gre za standardno izpadanje las, ki nastopi pred zimo, vendar sem kmalu ugotovila, da bo tole povezano s stresom, saj so mi lasje izpadali v šopih.
V avtu sem imela za pest ali dve polne las, ko sem ustala iz sedeža.

V iskanju rešitve sem preletela Nikine zapise in nekaj forumov, ter prišla do odločitve.
Testirala bom Vichy šampon, zraven pa dvakrat tedensko izvajala masažo lasišča z arganovim oljem in rožmarinovim eteričnim oljem.

Poročam čez dva meseca kakšno je stanje.



Vichy ima letos posebno izdajo 400 ml šamponov za lase po promocijski ceni.
200 ml dobite za 13.50 €
400 ml pa za 16.50 €

In še nekaj o šamponu:

Dercos Neogenic šampon za gostoto las vsebuje revolucionarno molekulo Stemoxydine, ki s svojim biomimetičnim delovanjem pospešuje delovanje matičnih celic – izvora rasti novih las. S tem poskrbi za vidno gostoto las, boljšo pokritost lasišča ter takojšen in dolgotrajen volumen. Kristalna formula ima ultralahko teksturo in je obogatena s polimeri, ki se uporabljajo v izdelkih za oblikovanje las in ki obdajo tudi najtanjše lase. Ne obteži las. Lahka pena, ki se hitro izpere, naredi lase mehke, sijoče in enostavne za oblikovanje. Priporočena uporaba: šampon ob nanosu dobro vmasirajte v lasišče, pustite delovati 2 minuti, nato ga temeljito sperite z vodo. Šampon idealno dopolnjuje vsakodnevni tretma za ponovno rast las DERCOS Neogenic.

Moje mnenje o šamponu:

Šampon je prozorne barve in je nekoliko bolj gost od običajnih šamponov. Ker sem Vichy šampone uporabljala že dolgo nazaj se niti točno ne spomnem kakšni so bili, tako da jih težko primerjam.
Trenutno sem šele začela z uporabo šampona, tako da nekih pretiranih ugotovitev ne morem zapisati.
Po treh uporabah lahko rečem, da je šampon zadovoljij moje potrebe- je gost in se lepo speni, ter očisti lase.
Pomembno mi je tudi to, da mi las ne oteži, saj se mi tako hitreje zmastijo in tudi za to dobi eno točko ki ga vodi v nadaljno preizkušanje.
Upam samo, da bom v kombinaciji z masažo lasišča dosegla to, da mi bodo lasje manj izpadali in da ne bom ostala z luknjami na lasišču.
Prav težko mi je, ker imam od nekdaj goste lase, sedaj pa se mi prvič dogaja da sama čutim da imam vedno manj las, ko jih spenjam ali krtačim.

Ko se bo stanje izboljšalo se spet javim, tokrat s popolno oceno šampona in kure, ki jo izvajam, ter upam da dobrimi rezultati.


 Za vse, ki vas zanima kaj več o novi 400 ml izdaji pa z vami delim še tole:

 Lepi lasje so odraz mladosti in zdravja. Mastni lasje, prhljaj ali izpadanje las so zato pogosto vzrok za slabšo samopodobo in imajo zelo močan psihološki učinek. Določeni vsakdanji dejavniki, kot so onesnaženost okolja, stres, utrujenost in izsuševanje lasišča s sušilnikom, lahko vplivajo na ravnovesje mikrobioma in povzročijo nepravilnosti na lasišču. Dercos kot vodilna dermokozmetična ekspertiza za zdravje in lepoto las to jesen predstavlja štiri izdelke s ciljnim delovanjem na lase in lasišče v promocijskem 400 ml* pakiranju. Izberite ustrezno nego DERCOS in privoščite svojim lasem zdrav videz in vitalnost.

In še preostali trije opisi šamponov iz kolekcije DERCOS: 

Dercos šampon proti prhljaju za normalno do mastno lasišče deluje kot 1-mesečna kura. Poleg selena DS vsebuje antioksidant tokoferol (vitamin E), salicilno kislino in ceramid R, ki zagotavljajo izjemno učinkovitost izdelka in pripomorejo k obnavljanju mikrobioma lasišča. Izdelek je dokazano učinkovit že ob prvem nanosu in odpravi do 100 % vidnega prhljaja**. Lasišču se povrne zdravje: prhljaj je odstranjen, luščenje uravnano in lasje postanejo mehki, prožni in sijoči. Priporočena uporaba: šampon nanesite na lase in ga dobro vmasirajte v lasišče, pustite delovati 2 minuti, nato ga temeljito sperite z vodo.

Dercos poživljajoč šampon proti izpadanju las z aktivno učinkovino, ki vsebuje Aminexil SP94™ in vitamine PP, B5* in B6, lasem učinkovito povrne vitalnost od korenin do konic. Patentirana molekula AminexilÒ ohranja debelino in gostoto las, njena učinkovitost pa je klinično dokazana. Priporočena uporaba: šampon ob nanosu vmasirajte v lasišče, saj se s spodbujanjem mikrocirkulacije korenine las učinkoviteje oskrbujejo s hranilnimi snovmi, ki so potrebne za rast. Šampon idealno dopolnjuje izdelke za intenzivno nego proti izpadanju las DERCOS Aminexil.

Dercos nežni krepilni šampon z minerali je primeren za vso družino in vse tipe las. Blage mineralne sestavine zagotavljajo, da je šampon popoln izdelek za pogosto uporabo, bleščeča tekstura gela, ki se pretvori v kremasto peno, pa nudi občutek ugodja. Edinstvena moč termalne vode Vichy lase naredi močnejše in bolj sijoče ter vidno bolj zdrave. Priporočamo vam, da za dodaten sijaj las šampon sperete s hladno vodo, saj se tako drobne luske vrhnjice skrčijo in omogočajo optimalen odboj svetlobe.




You Might Also Like

6 komentarji

  1. Me zanima kako se bo obnesel šampon in pa masaža lasišča. Sama se soočam s podobno težavo že nekaj mesecev in mi je grozno, ko opazim, da nimam več gostih las, ampak čisto stanjšane in lomljive. Včasih malo pretiravam in si rečem: "Še malo pa bom kot Minioni". :D
    Sem poskusila Fitoval šampon in losjon in sta me oba razočarala. Sedaj jemljem dr. böhm kapsule za lase, nohte in kožo cca. 2 meseca in se mi zdi, da se mi je mogoče malce zmanjšalo izpadanje las. Ampak ta ponovna rast in okrepitev las je res dolgotrajen proces, tako, da imam na čase že vsega dovolj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te popolnoma razumem, jaz sem na tej točki da imam pol manj las, sicer izpadanje se počasi končuje, ampak ne vem če je to dovolj dobra tolažba. Moji gosti lasje, ki so bili vedno močni so postali bogi.
      Definitivno bom poročala kako je čez ene 2, 3 mesece...

      Izbriši
  2. No jst sem imela tudi že kar dolgo grozne težave z izpadanjem las. Ni mi pomagal niti Fitoval šampon, niti Fitoval kapsule, B-kompleks, NIČ. In sem potem poskusila s tem šamponom in meni je pomagal! Tako ga zdaj redno uporabljam že skoraj eno leto in ga ne menjam za nič. Občutek imam, da deluje tudi na to, da se moje lasišče manj masti. Upam, da ti pomaga! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da mi bo pomagal proti mastenju lasišča, ker se mi tudi to zadnje čase samo masti.

      Izbriši
  3. A veš mogoče, kje se bi dalo dobit tale promocijska pakiranja? :) A so že na zalogi po vseh lekarnah?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To promocijsko pakiranje je že na voljo, od oktobra dalje.

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images