L'OCCITANE EN PROVENCE: PIVOINE FLORA BEAUTY MILK & AMANDE MILK CONCENTRATE

15:38

Ob nakupu v Loccitanu ponavadi prejmem kar nekaj vzorčkov, tako da sem danes pripravila objavo z dvemi izdelki za nego telesa.
Na voljo sem imela kar nekaj vzorčkov, tako da sem jih lahko dodobra sprobala in sedaj lahko spišem oceno.

Sicer gre za dva različna izdelka, eden je bolj poleten, drugi zimski. No, vsaj jaz tako mislim, zaradi njunega vonja. Prvi-Potonika je takšen svež, poleten, drugi-Mandelj pa takšen za jesensko-zimski čas, bolj težek vonj, ampak še vedno tako sladek in prijeten.

Loccitane lepotilno mleko za telo Potonika
250 ml, 23.40 €

To mleko za telo spada pod bolj hranilna mleka, rahlo odišavljeno (kot ostali izdelki iz linije Potonika- nežno in ženstveno)
Lepotilno mleko, obogateno s karitejevim maslom, vlaži in mehča kožo. Lahka in tekoča tekstura se hitro vpije in kožo odišavi s prefinjeno zeleno-cvetno dišavo, ki so jo navdihnile cvetoče potonike.

Sama sem ga uporabljala poleti, ker zelo lepo odišavi kožo in jo nahrani.
Morda ga letos kupim če bo znižano, da ga bom imela za naslednje poletje.
Letošnje se je žal že poslovilo.





Mandljevo koncentrirano mleko
250 ml, 43.70 €

Kaj pravijo pri Loccitanu?

Naše mandljevo mleko je pravi koncentrat aktivnih izvlečkov iz mandlja, s svilnato kremno teksturo, ki se kar raztopi na koži, jo naredi bolj čvrsto in gladko ter poskrbi za 48 urno hidratacijo.
Koža je takoj nahranjena in sproščena, zahvaljujoč mešanici mandljevega mleka in olja, ki pomaga vlažiti in mehčati.
Nov kompleks z izvlečkom iz orehovih jedrc in učvrstilnim mandljevim izvlečkom ohranja prožnost kože ter spodbuja celično obnovo. Koža deluje zglajena in prožna. Aktivno delovanje mandljevih proteinov in silicijevega derivata kožo okrepi in učvrsti.
Rezultati: že po le enem mesecu uporabe je silhueta telesa bolje definirana, koža je bolj čvrsta in satenasto mehka.
Izdelkov plus: svilnata kremna tekstura, ki se čudovito vpije v kožo in jo ovije v slastno dišavo svežih mandljev.

Mandelj, ki se v trdi lupini skriva pod čudovito, žametno zeleno ovojnico, je znan po svojih sposobnostih glajenja in mehčanja kože. L'OCCITANE mandlje odkupuje od pridelovalcev iz južne Francije in na ta način obuja že pozabljeno tradicijo ter vrača čudovita mandljeva drevesa v pokrajino Provanse.

Moje mnenje:
Verjetno daleč najboljše mleko za telo kar sem jih sprobala.
Najprej me premami vonj, saj je čisto po mandlju, sladek, spominja me na mandlje v sladkorni skorjici (a je morda kdo to jedel, ko je bil majhen? )
Mleko je precej koncentrirano in gosto, posledično zelo dobro hranilno, primerno za suho kožo.
Mojo suho kožo dobro nahrani, vonj pa se obdrži še dolgo.

Če ste videli embalažo se nahaja v priročnem steklenem lončku.

Božiček upam da prebiraš moj blog, tokrat resno mislim :D



Je katera sprobala katerega od teh izdelkov?


Lep pozdrav, Kristina

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Meni ful diši mandelj, ampak mi nikakor ne nahrani kože dovolj, cena se mi zdi zelo pretirano visoka :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni pa zelo nahrani, je pa res da je cena zasoljena do konca.

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images