MELVITA GERANIUM BURBON FLORAL WATER

10:16


Melvita cvetna vodica burbonske geranije.

Kaj pravijo pri Melviti?

Certificirano organska cvetna vodica z naravno nežno dišavo je pridobljena s parno destilacijo sveže zeli burbonske geranije (Pelargonium Graveolens 'Bourbon'), dragocene rastline iz zaščitene francoske pokrajine Enclave des Papes. Cvetna vodica, naravno bogata z aktivnimi sestavinami, pomaga zožiti pore in zgladiti teksturo kože za opazno lepšo polt.

Kako se izdelek uporablja?

Razpršite cvetno vodico na obraz in vrat, zjutraj in zvečer. Ne spirajte.


Sestavine:

Pelargonium Graveolens Water* - Citric Acid – Sodium Benzoate. 
*Sestavine iz ekološke pridelave.

Sama že dve leti uporabljam sivkino vodico ali sivkin hidrolat.
Izdelek je vsestransko uporaben- kot tonik, za osvežitev kože, rada ga uporabljam na koži po tuširanju, podnevi za osvežitev obraza, celo na kožo ki je pordela zaradi alergij našpricam, saj mi jo hitro pomiri.

Tokrat sem želela sprobati Melvitino, saj me je že dolgo mikala.
Obnese se prav tako dobro kot tista s sivko.
Cvetne vodice so res super zadeva in vsestransko uporabne.
Zame diši veliko lepše kot sivkina.

Kakšne spremembe opazim na koži?
Glede na to, da so cvetne vodice naravne lahko rečem, da moja koža uporablja naraven tonik.
Po dveh mesecih uporabe je koža veliko lepša, znebila sem se malih mozoljčkov, suhih predelov in morda je pridobila celo nekaj leska.



Izdelek lahko dobite na Melvitini spletni strani, v Melvitinih trgovinah in v Mueller drogerijah.

Cena za 200 ml vodice je 16 €.

Glede na to, da je Melvita naravna kozmetika in da je zadnje čase precej opevana me zanima kaj mi še priporočate?


Pozdravček, Kristina

You Might Also Like

7 komentarji

  1. Sem že razmišljala o tem nakupu, ravno na podlagi vaših ocen. Ti pa vseeno priporočam vodico od L'Occitana, kolekcija Immortelle. Gre za vonj suhocvetnice, meni sicer sprva nenavaden, zdaj sem se ga pa res navadila. Sem pa prav tako opazila spremembe. Glede na to, da imam kar mozoljast obraz, mi je vodica te nepravilnosti hitro odpravila pa tudi suhe kože nisem imela več. Tako da zdaj še razmišljam, ali bi še ostala pri tej vodici, ali bi preizkusila še to Melvitino.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem ti že odgovorila. jaz bi kljub vsemu ostala kar pri isti če ti tako pomaga :D
      Morda pa vzameš še to za sproti, jaz jo uporabljam res za vse in mi je odlična.

      Izbriši
  2. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Okej, ne vem ce je sploh objavili cel komentar. Mogoce objavis samo tegale: sem preizkusila in vrtnico in sivko in sta mi obe vodici precej vsec. Imam na WL se tole, ko porabim sivko.
    Drugace pa must have izdelek, ki me je dobesedno sezu pa je intenzivna vodica. Ne mores verjet da lahko tako dobro navlazi kozo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf bom pogledala kakšna je, morda celo sprobam ko porabim tole in sivkino.
      Načeloma sta mi obe dobri, samo tale mi ima boljši vonj.

      Izbriši
  4. Zaljubljena v te lepe fotke:), sama imam točno tole vodico in jo uporabljam približno mesec dni in trkam, da jo je moja koža zelo lepo sprejela in nisem imela kakih reakcij, glede na to da jo kombiniram še z tonikom od Immortelle, pa termalnimi vodicami in podobno. Jst pravim nobena dodatna vlaga ne škodi:). Meni je super njihov čistilni žele, http://candylovestreet.blogspot.si/2015/06/preview-melvitin-peneci-cistilni-zele.html in res aleluja, ne izsuši mi kože, kljub temu, da imamo zelo trdo vodo. Mi pa npr. čistilni gel-krema od Loccitane, Immortelle grozno izsuši kožo;(. Ta vodica je super in pozimi jo bom še bolj redno uporabljala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, se morem še malo potrudit okoli fotkanja :D
      Jaz sem zadnje čase tudi na temu da veliko vlažim kožo ker to res rabi...

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images