PHYTO spray volume&conditioner

14:29


Phyto je bila meni precej nepoznana znamka, dokler nisem sprobala dveh izdelkov- spreja za volumen las in balzama za lase.
Pri nas dobite izdelke v najbližjem Milerju in v lekarnah ( v Novi Gorici ga imajo Goriške lekarne)

Za 125 ml spreja za volumen boste odšteli okoli 20 €, za 150 ml balzama pa 17.60 €
Sama imam izdelka v manjši verziji.

Kot prvo pred testom nisem imela ne vem kakšnih pričakovanj pa sta me oba izdelka več kot navdušila. Sicer me je sprej za lase veliko bolj, vendar je tudi balzam več kot odličen. Primerja se lahko z mojimi najljubšimi Lorealovimi frizerskimi linijami.


PHYTO SPOROČA: 

Phyto nudi celostno linijo izdelkov za nego las in lasišča. Razvili so specializirano linijo za nego las, tako da lahko vsak posameznik najde izdelek za nego in ohranitev zdravega izgleda las. Za ohranitev zdravja in lepote vaših las Phyto črpa najučinkovitejše aktivne sestavine iz rastlinskega sveta. Izdelki so revolucionarni na področju specifične in profesionalne nege. Svojim potrošnikom nudijo kvalitetne rešitve ter naravne izdelke za vsak tip, stanje in problem las in lasišča.




To je izdelek, ki je med mojimi ljubšimi izdelki za lase v tem poletju.

Kaj me je pritegnilo?
Super mi je, ker so izdelki sestavinsko precej dobri.
Še boljše je to, da je izdelek narejen tako, da se našprica na lasišče.
Sama embalaža je precej priročna in poraba izdelka je majhna.

Kako sem ga uporabljala?
Po pranju las sem izdelek nanesla na lasišče (4 potiski na lasišče in 3 čez celotno dolžino)
Nato sem lase posušila na krtačo, še pred tem pa jih razčesala s TT-jem.
Dve stvari sta ki jih pričakujem od takšnih izdelkov, prva je ta, da lase lahko lepo razčesem in se mi potem ne vozlajo, druga pa je ta da mi ne masti lasišča.
Izdelek se je super obnesel, z njim sem z lahkoto razčesala lase, jih posušila na krtačo in imela super lase brez mastenja 4-5 dni.

Naslednji teden ga kupim kar v veliki embalaži.




Super se mi je obnesel tudi balzam za lase. Od balzamov ponavadi ne pričakujem čudežev, ker imam sama precej grozne lase, svetlo blond barvo in bele pramene kar pomeni posledično precej suhe lase.
Balzam mi jih mora nahraniti vsaj toliko, da si jih lahko pokrtačim in nimam suhih las že par ur po pranju.
Ta balzam mi je naredil tako lepe lase, da maske nisem niti potrebovala.

O nakupu bom še razmislila, saj imam trenutno kar nekaj balzamov, vendar sprej za volumen las gre naslednji teden definitivno z mano.



Je katera že preizkusila Phyto izdelke? Kako so se vam obnesli?

Lep pozdrav,

Kristina

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images