L'Occitane en Provence Pivoine Sublime CC Cream

16:02


Posebej pa sem ocenila tudi izboljševalno esenco ali serum in kremo.
Za "konec" mi je ostala samo še CC kremica, ki sem jo testirala kar nekaj časa, saj nisem bila prepričana ali mi ta krema maši pore (na srečo sem ugotovila, da je bilo nekaj drugega)

CC kremo sem dobila, kot darilo na predstavitvi celotne kolekcije.
Ravno včeraj sem se oglasila v Loccitane v Qlandiji v Novi Gorici, kjer sem srečala daleč najbolj prijazno prodajalko.
Me že vlečeta nov citrusni parfum in piling za roke :D



Na kratko :
30 ml
28.50 €
Na voljo v vseh Loccitane prodajalnah
Dva odtenka- svetlejši in temnejši
SPF 20



 Kremica je pakirana v simpatični embalaži ( vendar se še zdaleč ne mora primerjati z najlepšo embalažo seruma in kremice)
30 ml kreme traja kar nekaj časa, trenutno jo imam sama 2 meseca pa imam občutek, da je še vedno čisto polna.
Embalaža sama je plastična in zelo priročna, jo nosim večinoma kar s sabo v torbici.
Sama jo imam v svetlejšem odtenku, čeprav bi mi sedaj, ko sem malo bolj temna bolj ustrezal temnejši (svetel odtenek je res za zelo svetle punce)
Od vsega me je najbolj prepričal zaščitni faktor 20, saj imam kremo za dnevno uporabo in jo večina časa nosim kar kot dnevno kremo, tudi za doma.
Kožo naredi res lepo in sijočo.
Velik plus dobi tudi zato, ker se res ne opazi, da imam kaj na obrazu.
Krema mi na obrazu zdrži nekje 4-6 ur, ker pa rabim da mi zdrži več časa jo fiksiram s pudrom v prahu, tako da mi zdrži nekje 8-10 ur.




Spodnji del kremice sem čisto malo zabrisala, da vidite primerjavo.
Če kdo potrebuje močno prekrivanje krema definitivno ne bo za njega, vendar pa mislim, da se v poletnih mesecih išče bolj lahkotne kreme in podlage, tako da je ta krema idealna.
Mene je res prepričala, zato jo priporočam vsem. Je ena izmed boljših Loccitanovih izdelkov kar sem jih sprobala in do sedaj moja najljubša kolekcija.

Je morda katera že sprobala CC kremico? Zanimajo me vaša mnenja.




Lep pozdravček,

Kristina

You Might Also Like

8 komentarji

  1. Obožujem tole CC kremo :) Noro mi diši vsa linija, krema pa mi lepo prekrije manjše nepravilnosti in zdrži dolgo časa ;)

    http://invisibly-perfect.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tudi celotna linija super, od krasnega vonja do čudovitih embalaž :D

      Izbriši
  2. Že nekaj časa razmišljam o nakupu, ker je odlična ''menjava'' za tekoči puder, še posebe zame, ker imam res zelo svetlo kožo in s tem avtomatsko težko najdem najsvetlejši odtenek. Sem pa prebrala toliko dobrih ocen, da bom očitno res morala iti po njo :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drugače vprašaj še za vzorček, ampak ja, tudi jaz sem brala same dobre ocene tako da.... :D meni je must have, sem ful vesela, da sem bila povabljena :D

      Izbriši
  3. Meni je suppeer, diši perfektno. Samo malo mi je presvetla, bi mi bila bolj primerna za zimske čase ko je moja koža bolj svetla. Sedaj pa jo mešam s temnejšim pudrom...škoda da je ne bi porabila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz jo pa tako malo porabim, da mislim, da jo bom imela še za zimo :D

      Izbriši
  4. Jaz trenutno samo tole uporabljam, brez pudrov itd. Super mi je, res mi je všeč. Vonj, tekstura...

    The best izdelek!

    Moram še objaviti oceno, zamudnica :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz večinoma samo tole, na drugem mestu pa Soraya BB :D za večerni mogoče kaj bolj močnega.
      Jaaaa, ful vas je zamudnic!! :D

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images