L'OCCITANE en Provence Pivoine Sublime Creme Perfetrice

23:21

Verjetno ste že vsi videli, da sem poleg CC kremice lastnica tudi kreme za obraz, seruma in kreme za roke.
Serum sem ocenila tukaj, danes pa bom ocenila kremo.

O kremici so zapisali tole:

V L'OCCITANOVEM laboratoriju so ustvarili novi izboljševalni kompleks, ki združuje izvleček iz potonike in pigmente na mineralni osnovi za optično korekcijo polti. Ta inovativna kombinacija je srce nove kolekcije za izboljševanje polti Popolna potonika, ki nemudoma pripomore k popolnemu videzu kože. Nova Izboljševalna krema za obraz Popolna potonika z žametno teksturo, ki je primerna za vse tipe kože, nemudoma izboljša videz kože in jo sčasoma naredi vse lepšo. Koža se v vseh razmerah počuti globinsko navlažena zahvaljujoč posebni sestavi, ki ji pusti dihati in obenem na njej ustvari sproščajoč zaščiten film. Polt je nemudoma videti sveža, sijoča in spočita. Pore, gubice in nepravilnosti so videti zmanjšane. Koža je žametno mehka in gladka. Vaš obraz bo zasijal v popolnosti naravne lepote ...





Za 50 ml kreme boste odšteli 38.10 €

Ne vem, če obstaja katera ki ji ni embalaža naravnost popolna, od barve do oblike posodic.
Oblika kremice je lepa, steklena embalaža, odpiranje je navadno. Sicer kremo vedno uporabljam s čistimi rokami, vendar so mi kljub vsemu boljše posodice na pumpico (kot serum) ali pa v tubi na iztisk (vendar pa embalaže niso tako lepe)

No sama krema je bolj kot neka lahka emulzija, že serum je zelo lahek, za kremo pa bi rekla, da je kot neka običajna mešanica med kremo in serumom.
Super je, ker je vlažilna in hranilna, vendar pa ne masti kože, 
Najprej sem se zbala, ker po nanosu ustvari kot nek filter na koži, ki je rahlo masten, vendar se po 2 min vpije in lepo nahrani kožo.
V nasprotnem primeru kot serum se krema počasi porablja (ne vem, če je katera brala, ker sem pokritizirala serum, da ga ne bom imela več kot en mesec, poraba je res ogromna)
No kremico bom imela zagotovo za vsaj 3-4 mesece.
Načeloma jo uporabljam zjutraj, vsake toliko pa tudi zvečer, vendar mi za večerno nego ni dovolj mastna.
Rekla bi, da je primerna za normalno do mešano kožo, morda celo za mastno. Za suho kožo se mi ne zdi primerna, ker ne nahrani dovolj.


Ne smem pozabiti vonja, ki je kot pri vseh izdelkih božanski. Diši zelo lepo, nežno. Malo sem se bala, da mi bo zaradi dišav dražila kožo pa mi je ne.
Če že omenjam vonj, tiste, ki boste mimo trgovine pojdite nujno povohat parfumček :D 


Če katero mikajo izdelki vas v trgovinicah čakajo prijazne prodajalke, ki vas bodo z veseljem založile z vzorčki, da sprobate izdelke, lahko pa jih prosite tudi za nego obraza z izdelki in pomoč pri oceni kateri izdelki bi bili primerni za vašo kožo.


Je katera med vami že sprobala tole kremico?
Sem vam zdi cena za kremo pretirana?




Lep pozdravček,

Kristina

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images