Top izdelki zadnje pol leta

23:34

Zadnje pol leta se bolj malo ličim, Če že pa večinoma uporabljam nežne zemeljske tone in ob večerih rdeče šminke.
Tudi ličil kupujem zadnje čase bolj malo. 
Vseeno sem se odločila, da na kup zberem izdelke, ki jih največ uporabljam in jih predstavim- nekatere izmed njih nisem še posebej ocenila, ker so bolj novi.



 Veliko izdelkov na sliki je vsem dobro poznanih- predvsem Max  Factor maskara 2000 Calorie.






Makeup Revolution Chocolate je zadnje čase precej priljubljena paletka in po mojih izkušnjah daleč najbolj pigmentirana in obstojna.
Je nekakšen dupe za Too Faced Chocolate Bar, pri nas pa jo dobite na strani Licila.si


Še ena zemeljska paletka, nažalost ne ravno preveč pigmentirana, vendar mi je super za cone, kjer rabim samo malo sijaj in jo zelo rada kombiniram z zgornjo paletko.


 Zadnje čase nisem pristaš enojnih blushev in senčil za oči-raje imam palete. In ta paletka mi je ravno pravšnja, sicer pa je vseeno malo bolj poletna, zaradi bleščil.
 Makeup box OCENA



Tole so pa moji top trije verjetno vseh časov. 
Cenovno dostopni, obstojni in ravno pravšnji za mojo kožo.
Je še kdo, ki ne pozna Revlon Colorstay pudra? Nobenih pripomb, razen embalaže- ob čisto vsaki uporabi pomislim kaj jim je, da je po toliko letih še vedno niso spremenili!?
Soraya BB kremica OCENA je sedaj moja že druga embalaža. Je super za vse tiste, ki potrebujete samo malo osvežitve in ne rabite dobre prekrivnosti.
Bourjois 123 Perfect OCENA. Mene je izdelke precej navušil, vendar težko napišem kaj specifičnega, kar nekaj puncam ne odgovarja. Za mojo kožo pa je super. Če bi ga ne hitro ocenila bi rekla, da je bolj osvežitev, kot pa neka težka podlaga, vendar mi pri njemu ravno to odgovarja- za vse drugo pa imam Colorstay :D




Essence osvetljevalec v svinčniku uporabljam za lok pod obrvmi in mi je super.
Max Factor 2000 Calorie maskara- stara znanka, zadnje čase največ v uporabi. Nekje vmes me ni prepričala, trenutno pa mi zelo odgovarja.
Če je katera, ki so ji všeč gel senčila za oči naj nujno sproba Collistarjevo, jaz si z njim nežno namažem celoten očesni lok in potem s senčili zaključim- super finiš in bleščeča podlagica z nežno zlati barvi. Aja, pa super se stopnjuje, od malo zlatih bleščic do intenzivne zlate barve.


In še tri najboljše šminke vseh časov. Yves Rocher- odtenek naravnost čudovit, tekstura šminke pa noro kremasta in lepo mazljiva.  OCENA
Max Factor Colour Elixir OCENA, če je katera ki ne mara rdeče barve se ji splača pogledati za kakšno drugo, najobstojnejši izdelek za ustnice
In še Essence Stay Matt- žal izdelek ni več v prodaji, sem si pa naredila zalogo preden so šli ven in lahko rečem samo "waw". Mat gloss-šminka, ki je precej obstojna in krasne rdeče barve.

Ste morda sprobali katerega od izdelkov? 

Lep pozdravček, Kristina

You Might Also Like

6 komentarji

  1. super obajva:) mene vedno znova prepriča Max Factor 2000 Calorie maskara, mi res fulodgovarja, Sorayina BB krema mi je super, sploh zj ko bo poletje ko mi puder nekak ne sede, catrice paletka je tudi zame premalo pigmentirana, je pa priročna kar se embalaže tiče;) Makeup Revolution paletkoimam jst sicer koloekcijo white chocolate in ima tako lepe odtenke, mi je pa zarad embalaže prav težka:) ampak daleč najljubša:) :)

    Moj blog: če te računalniška miška zanese kdaj tja
    http://candylovestreet.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ćokoladka je veliko lepša, Catrice pa lažja za prenašanje...ampak fa bi rekla da me Catrice tako prepriča ne, mi je pa uporabna, ker je manjša in lažja za nosit okoli. Pa še škoda mi je ni če se polomi, ker sem itak nerodna.

      Izbriši
  2. Čeprav mi Max Factor svinčnik ni slab, se kar ne morem zaljubiti v njega tako zelo kot ti. Sorayo pa že dolgo načrtujem kupiti, ampak vedno so prihajale v kolekcijo kake nove podlage, pa se trudim, da jih vsaj nekaj porabim, tako da če mi uspe do poletja porabiti vsaj eno, si nabavim Sorayino BB kremo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ta svinčnik sem pa toliko oseb navdušila, mene moti edino šiljenje. Aja pa intenzivna barva + obstojnost je verjetno pri rdeči barvi najbolj izrazita.
      Od Soraye pa ne grem, mogoče še Collistar BB je tudi super ;)

      Izbriši
  3. Dobra objava! Ej, a Revlon imajo v Mullerjih, ne? V KP? Se ne spomnem več.. ._.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Revlon je v Mullerjih :D Tudi v Kopru ga imajo ja ;) Sicer pa jaz te njihove pudre kupujem kdaj ko so znižani- zdej mi je žal, da sem zamudila Tuš Drogerijo.

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images