Kiko Shimmering Body Oil SPF 10

11:44

Verjetno že vsi veste sem največja Kiko fanica. Mogoče imam srečo, da živim slabe 5 minut od Italijanske meje in imam tako lažji dostop do Kiko izdelkov.
Kiko izdelke dobite v Palmanovi Outlet, v trgovskem centu Montedoro Muggia in v Trstu- to so najbližji centri ob naši meji.
Aja pa še super informacija za tiste, ki se odpravljate v Kiko Palmanova Outlet, trenutno imajo kar nekaj lakov iz LE kolekcij znižanih na 1 in 2 €, prav tako pa se v posebnih kotičkih z izdelki za 1 in 2 € nahaja veliko šmink, glossov, svinčnikov za obrobo ustnic in oči. Sama sem se kar težko zadržala.

Kiko olje sem kupila lani, vendar je tudi letos na voljo, sicer v temnejšem odtenku jih nisem opazila, svetlejši odtenek je pa še vedno na voljo.
Za 50 ml sem odštela 13 €, dobra novica za vse, ki vas bo to olje zamikalo- trenutno ga imajo v Kikotu še vedno na voljo, v outlet oddelku in je cena smešno nizka, nekaj čez 5 €.






Emblaža ni čisto nič posebnega, precej težka steklena embalaža. Samo doziranje iz embalaže se mi je zdelo na začetku zelo težko, potem sem pa pogruntala, da zadevica sploh ni napačna. Iz embalaže gre malo olja, vendar se olje lepo maže, tako da ga je potrebna res majhna količina.

Vsebina olja je 50 ml, olje pa ima tudi zaščitni faktor 10.
Sicer za moje pojme še vedno precej nizka zaščita.



Olje ima precej goste majhne bleščice, ki se lepo razmažejo. Kot sem že zgoraj napisala, je poraba minimalna. Npr za vsako nogo 3, 4 kapljice.
Na voljo sta 2 odtenka olja- svetlejši in temnejši. Sama ga imam v svetlejši verziji, ker imam precej bledo polt- sploh pozimi.



Uporaba:
Sama ga nanašam kot bleščilo za telo, kadar sem bolj zagorela. Iskreno, na zelo svetli koži izpade precej čudno. Tako, da je ta zadevica primerna za toplejše mesece.
Poleti, ga uporabljam tudi kot bronzer ali bleščilo za ustnice.

Na koži zdrži nekje 6-8 ur, bleščice so pa tako minimalne, da se ne prenašajo na oblačila- no minimalno. Tudi oblačil ne umažejo zaradi rahle bronz barve, ne bi pa uporabljala na belo srajčko.




Ga je katera že preizkusila?

You Might Also Like

1 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images