Sephora samoporjavitveni spray& krema za obraz

16:36

Nekje konec septembra, po koncu poletja sem želela ohraniti rjavo barvo in sem kupila Sephora samoporjavitveni set. Redna cena seta je bila 23 €, zanj sem na razprodajah odštela 16 €.
Set je na voljo v Sephora trgovini, ki pa je žal pri nas ni. Sama obiskujem Sephoro v nakupovalnem centru Tiare v Italiji, blizu Ikee, slabih 15 min čez slo mejo.



Set je sestavljen iz spreja za telo- 150 ml in kreme za obraz 50 ml.

Sprej za telo je super zadevica. Sama sem ga imela za 3 uporabe po celotnem telesu, vmes pa sem samo malo dodajala po obrazu.
Edini minus, kot prvi vseh sprejih je ta, da se po enem tednu začneš "luščiti" in to izgleda približno tako kot, da se nebi tuširal par mesecev.
Zato sem sama sprej uporabljala kar cel mesec, nato pa sem nekje na začetku novembra itak imela oblečene dolge hlače in zelo redko dolge majice, da se ni videlo, da sem cela lisasta.

Vsekakor veliko boljša izbira kot solarij.
Spraj bi priporočala, je najboljši do sedaj kar sem jih sprobala.
Edini, ki nima tipičnega vonja po "zažganem", ker pri ostalih sem smrdela in vonj kar ni želel iz kože niti po umivanju.
Velik plus tudi zato, ker je primeren tako za svetlo kot za malo temnejšo polto- željeno barvo se lahko stopnjuje z dodatnimi nanosi.





Kremo za obraz sem prihranila za kasneje, ker se bom z njo mazala samo po obrazu, tako ali tako je zima in bomo oblečeni v dolge rokave, puloverje,...

Na prvi pogled mi je krema izgledala zelo temna, vendar se ob nanosu na obraz lepo razmaže.
Je kot nekakšen gel, ki se takoj vpije v kožo.




Je katera že sprobala ta set?

Zanima me tudi ali mi katera priporoča kakšen drug samoporjavitveni izdelek, še najboljše sprej za telo?

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images