Vichy Normaderm Night Detox

23:27



Vichy kremo dobite v lekarnah in specializiranih trgovinah, cena je med 16-18 € za 40 ml. Lahko povem, da vam 40 ml kreme traja res ogromno časa, sej se je porabi malo, ker je zelo lahko mazljiva.

Kaj pravijo pri Vichyu?

Vichy Normaderm Nuit Detox je prva nočna nega, ki s svojim delovanjem ponoči kožo očisti, zoža pore, izboljša kakovost kože in polt osveži. Upočasni izločanje prekomernega sebuma. Namenjena je vsem, ki imajo mastno kožo.

Tehnologija „detox“ (eperulin 0,5% + LHA 0,3% + salicilna kislina 0,5%) + tehnologija čiščenja (perlit 0,25% + absorbcijski minerali).

Čez noč mastna koža akumulira vse strupe in proizvaja odvečen sebum, kar vodi k nastanku nepravilnosti in slabe kakovosti kože. Zjutraj je mastna koža videti pusta in neprivlačna. Normalna koža proizvaja manj toksinov in sebuma, zato je zjutraj videti čista. Prvič je Vichy ustvaril nočno nego, ki ciljano deluje na prekomerno produkcijo sebuma in toksinov, ki se kopičijo ponoči.

Lahka, sveža, nemastna tekstura. Posebno prilagojena zelo občutljivi koži
.


Moje mnenje... 

Sama sicer nimam probleme z mozolji, sem in tja imam kakšnega na T predelu. Bolj me je zanimalo kako se krema obnese, ker se mi je čez noč zelo mastila koža in prav temu naj bi bila krema namenjena.

Krema je po teksturi zelo lahka, se lepo razmaže, hitro vpije in koži da nekakšen mat videz. Zdrži čez noč oz. vse do jutra in res prepreči mastenje kože. Dejansko kožo nahrani in je ne zateguje (probleme z zategovanjem kože sem imela s prejšnjim Normadermom, ker je vseboval veliko alkohola in me je koža pekla, srbela, skratka krema je bila zelo dražilna za mojo občutljivo kožo.)

Primerna je za bolj mastno oz. mešano kožo, mislim da se na suhi koži z mozoljčki nebi preveč dobro obnesla, ker vseeno malo izsuši kožo.

Mene je kremica prepričala in glede na komentarje po drugih forumih tudi veliko drugih punc.




Ste že preizkusile, kako se vam zdi?

Lep pozdravček, Kristina.

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Meni je fuuuul všeč :) Moti me edino malo silikonski občutek, ko jo imam na obrazu (zelo svilnata koža). Mi pa res pomaga na problematičnih predelih.

    OdgovoriIzbriši
  2. hey!
    Nice post :) and nice blog, also :)
    I'm following you. You can check out my last post on my blog [ombre nails]: http://ninalavitaebella.blogspot.com/2014/07/ombre-nails.html

    have a nice day xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale je super, ga uporabljam zvečer na čelu ki je zjutraj vedno mastno, res deluje :)

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images