Stenders olje proti celulitu

23:08


Pred dobrim mesecem sem prejela Stenders paket- kremo za roke, ki jo redno uporabljam in noro diši, kopalno kroglo, ki sem jo že ocenila tukaj, med tem časom pa pridno uporabljam milo in olje proti celulitu.

Kot prvo, še nikoli, ampak res nikoli nisem dobila za darilo tako lepo zavitega kompleta. Vsi izdelki imajo lepo embalažo, posebej pridejo pa zaviti še v kartonasto embalažo (olje proti celulitu, vidno na spodnji sliki) in postavljeni v darilno škatlo skupaj z dišečim cvetličnim aranžmajem.




Olje proti celulitu lahko naročite na Facebook strani ali pa na uradni spletni strani.

Embalaža vsebuje 200 ml olja in stane 16 €.
Sama uporabljam olje dober mesec, nekje 40 dni, redno, vsak dan po tuširanju. S krožnimi gibi ga umasiram v noge, zadnjico in trebuh in nato s krtačo še 5 min masiram za dodatno prekrvavitev.
V 40 dneh sem porabila nekje 25 % olja, tako da traja ena embalaža olja precej dolgo.

Olje je zelo mastno in se lepo maže, vendar se ne vpije hitro- potrebuje več kot uro. Mogoče je za koga to moteče, vendar mene ne moti, ker ga uporabljam vedno zvečer pred spanjem.
Ker se olje ni takoj vpilo sem dobila vsaj občutek, da ima res dobre sestavine in po prebranem lahko rečem, da jim ima res. Vsebuje sama dobra olja, za katera je značilno, da pomagajo pri odpravi celulita.

Olje vsebuje olje bergamotke, grenivke, poprove mete, sladkega mandlja in grozdnjih pešk. Diši zelo sladko in zeliščno- najbolj od vsega voham grenivko in poprovo meto.

Sama sem pred 2 leti imela res ogromno celulita, ki sem se ga precej uspešno znebila. Skupaj s kremami/olji, pitjem zadostne tekočine in vadbo.
Težko rečem, da mi je olje odstranilo celulit, poskrbelo pa je za gladko in napeto kožo.

Pri celulitu je najbolj pomembno, da pijete velike količine vode, se veliko gibate, izogibate sladki in ocvrti hrani in uporabljate kakšno kremo za celulit.
Sama sem imela prej Collistarjev serum za celilit, nad katerim sem bila res naudušena, vendar bom verjetno za nadaljni nakup kar ponovno posegla po tem olju.


Ste že preizkusili katerega od Stenders izdelkov?

Lep pozdravček, Kristina.

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images